منیره ولیخانی
مسئول دفتر معاونت آموزشی
آدرس: اصفهان، خیابان هزارجریب، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، دانشکده علوم توانبخشی، طبقه اول
تلفن:۰۳۱۳۷۹۲۵۰۸۰
شرح وظایف
-
- پاسخگویی تلفن دفتر معاونت آموزشی
- پاسخگویی مراجعه کنندگان دفتر معاونت آموزشی
- تنظیم جلسات دفتر معاونت آموزشی با جلسات داخل دانشکده و دانشگاه
- تایپ نامه های اداری ونامه های مراکز آموزشی
- گزارش مطالب مهم و به روز جهت اطلاع به دفتر معاونت آموزشی
- توزیع اقلام بهداشتی به مراکز آموزشی درزمان کرونا
رضوان قربی
مسئول آموزش
کنترل کلیه فرآیندها و امور جاری در اداره آموزش دانشکده
- شرکت فعالانه در شورای آموزشی دانشکده
- بررسی و کارشناسی درخواست های دانشجویی و طرح در شورا -
- دریافت مصوبات و نامه های واصله از معاونت آموزشی دانشگاه جهت طرح در شورا -
- ارسال مصوبات شورای آموزشی دانشکده به همراه مستندات به حوزه معاونت آموزشی دانشگاه –
- شرکت فعال در جلسات کمیته کارشناسان حوزه معاونت آموزشی دانشگاه و اجرای مصوبات
- اجرای فرآیندهای آموزشی دانشجویان : فرآیند بررسی سنوات تحصیلی، فرآیند ماده پنج و شش مربوط به دانشجویان
- ستاد شاهد و ایثارگر، فرآیند انصراف از تحصیل دانشجو، فرآیند پذیرش واحد های دانشجویان انتقالی،و...............
- پیگیری اجرای مصوبات شورای آموزشی دانشگاه و دانشکده
- پاسخگویی و پیگیری مکاتبات آموزشی و اداری
- پاسخگویی به نامه های واصله از مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی
- انجام فرایند تعیین دانشجویان برتر هر ورودی در رشته و مقطع ،تکمیل فرم های مربوطه و ارسال به مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی جهت عضویت دانشجویان در دفتر استعداد درخشان دانشگاه
1- انجام امور مربوط به تایپ (نامه های آموزش- صورتجلسه و فارغ التحصیلان و ...)
2- بررسی کلاسها حضوری و مجازی
3- برنامه ریزی و کنترل برنامه امتحانی و تبث در سیستم سما
4- بایگانی الکترونیکی مدارک دانشجویان
5- اعلام فارغ التحصیلان دانشجویان (ثبت در سما و ارسال نامه فارغ التحصیلان به معاونت آموزشی)
6- پیگیری نمرات ثبت نشده در سیستم سما
7- تهیه و تنظیم ابلاغ تدریس و امتحانات
8- تکمیل فرمهای مربوط به مهیمان و انتقال
9- انجام و بررسی و تطابق دروس معادل سازی شده براساس بخشنامه های مربوطه (در صورت داشتن معادل سازی)
10- بارگزاری سئوالات امتحانات (میان ترم و پایان ترم)
11- تماس با دانشجو در صورت لزوم
12- الزام به پاسخگویی به دانشجویان به منظور صدور گواهی اشتغال به تحصیل
13- ثبت شماره درس در سیستم سما در زمان انتخاب واحد
14- امور مربوط به معرفی استاد دانشجویان
15- امور مربوط به بیمه تکمیلی پرسنل دانشکده (ثبت نام و ارسال مدارک)
جعفر زراعت دوست
کارشناس تحصیلات تکمیلی
آدرس: اصفهان، خیابان هزارجریب، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، دانشکده علوم توانبخشی، طبقه اول
تلفن:۰۳۱۳۷۹۲۵۰۸۳
شرح وظایف
- انجام فرآیند برنامه ریزی درسی و درخواست دروس مورد نیاز دانشکده از دانشکده های دیگر
- انجام فرآیند ارایه و فعال نمودن دروس مورد نیاز گروههای آموزشی دانشکده در یک نیمسال
- انجام فرآیند آماده سازی و تنظیم برنامه های درسی و انتخاب واحد دانشجویان تحصیلات تکمیلی به تفکیک رشته و مقاطع تحصیلی
- انجام فرآیند دعوت از اساتید مدعو مورد نیاز گروههای آموزشی در هر نیمسال تحصیلی
- استعلام اساتید حق التدریس مورد نیاز از گروههای آموزشی دانشکده
- بررسی ظرفیت جذب دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی
- بررسی و نظارت بر میزان سقف تعداد پایان نامه اساتید
- محاسبه تعداد واحد و میزان ساعات تدریس اساتید حق التدریس
- تنظیم قرارداد حق التدریس اساتید هیئت علمی و مدعو خارج دانشگاه
- انجام امور مربوط به اعضای هیات علمی
- تنظیم و برگزاری برنامه امتحانات دانشجویان تحصیلات تکمیلی
- انجام و نظارت برفرآیند مربوط به برگزاری جلسات دفاع از پایان نامه دانشجویان تحصیلات تکمیلی
- بررسی وضعیت تحصیلی و اعلام فارغ التحصیلی دانشجویان به معاونت آموزشی دانشگاه
- ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان جدیدالورود
فعالیتهای مرتبط با فرآیندهای آموزشی
- انجام فرآیند پذیرش و ثبت نام پذیرفته شدگان جدید مقاطع تحصیلات تکمیلی شامل تشکیل پرونده و تکمیل اطلاعات دانشجویان، ثبت انتخاب واحد نیمسال اول
- برگزاری دوره توجیهی برای پذیرفته شدگان جدید مقاطع تحصیلات تکمیلی
- کنترل ثبت نام ترم به ترم، انتخاب واحد، حذف و اضافه و حذف اضطراری دانشجویان شاغل به تحصیل
- بایگانی و نگهداری سوابق تحصیلی دانشجویان
- انجام فرآیند تطبیق واحد، پذیرش و ورود نمرات دانشجویان تغییر رشته، مهمان و انتقالی و ارسال به معاونت تحصیلات تکمیلی دانشگاه
- بررسی درخواستهای دانشجویان متقاضی مهمان شدن، انتقالی و تغییر رشته و ارسال به معاونت تحصیلات تکمیلی دانشگاه
- نظارت بر تشکیل کلاسها بر طبق برنامه تنظیم شده و پیگیری تشکیل کلاسهای جبرانی و پبت در فرمهای مربوطه
- صدور گواهی اشتغال به تحصیل و صدور معرفی نامه ها
- نظارت بر اجرای آیین نامه ها و دستورالعمل های دوره تحصیلات تکمیلی د ردانشکده
- مشاوره آموزشی و راهنمایی دانشجویان و مراجعان در جهت آشنایی با سرفصل دروس و آیین نامه ها جهت رفع مشکلات آموزشی
- ابلاغ اخطارهای آموزشی به دانشجویان به صورت کتبی
- ابلاغ هشدارهای آموزشی به دانشجویان از طریق پیامک و ایمیل
- برنامه ریزی و برگزاری زمان بندی امتحانات میان ترم و پایان ترم
- صدور ابلاغ امتحانات در هر نیمسال تحصیلی جهت اساتید
- مکاتبات مربوط به ساعات حضور و تعیین پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانشجویانPhD
- برگزاری و اداره جلسات شورای تحصیلات تکمیلی دانشکده جهت بررسی و تصمیم گیری موارد آموزشی و دانشجویی
- انجام مکاتبات اداری و پاسخگویی به نامه های اتوماسیون اداری
- صدور احکام وضعیت تحصیلی دانشجویان شامل:مشروطی، اخراجی، انصرافی، مرخصی تحصیلی، انتقالی، مهمان شدن، اضافه سنوات، محرومیت از تحصیل و یا عدم مراجعهدانشجویان
- برگزاری آزمونهای دکترای تخصصی و امور مربوطه(مصاحبه ها)
فعالیتهای مرتبط با پایان نامه تحصیلات تکمیلی
- بررسی و تصویب عناوین پایان نامه و تعیین استاد راهنما
- نظارت بر سقف تعداد دانشجویان تحصیلات تکمیلی اساتید دانشکده
- بررسی و تصویب پروپوزال پایان نامه
- پیگیری پیشرفت پایان نامه از طریق اخذ گزارشات 3 ماهه با تایید استاد راهنما و مدیر گروه مربوطه
- بررسی و ارایه درخواستهای فرصت اضافه جهت طرح در شورای تحصیلات تکمیلی
- بررسی مدارک و صلاحیت انجام دفاع از پایان نامه(بررسی مقاله، قابلیت دفاع بودن، تکمیل بودن واحدهای آموزشی به غیر از پایان نامه
- مکاتبه و هماهنگی با معاونت پژوهشی دانشکده جهت تایید تعهد چاپ مقاله توسط استاد راهنما جهت برگزاری جلسه دفاع بدون ارایه مقاله
- هماهنگی با اساتید داور و مدعو و برگزاری جلسه دفاع با حضور نماینده تحصیلات تکمیلی
- تکمیل و تایید گزارش اصلاحات پایان نامه جهت اعلام نمره پایان نامه
- اعلام فارغ التحصیلی دانشجو به معاونت تحصیلات تکمیلی دانشگاه
- صدور برگه تسویه حساب با بخشهای مختلف دانشکده/دانشگاه به هنگام فارغ التحصیلی، اخراج و یا انصراف
فعالیتهای مرتبط با پایش فرآیندها و اریه گزارش
- بررسی کیفیت آموزشی و آماده سازی گزارشات آماری مورد نیاز در هر نیمسال تحصیلی
- کنترل ثبت نمره دانشجویان در زمان مقرر
- دریافت و کنترل فرمهای فعالیت آموزشی اساتید هیئت علمی در پایان ترم جهت انجام محاسبات حق التدریس طبق آیین نامه مربوطه
- اخذ مدرک و تکمیل فرمهای مربوطه جهت اساتید حق التدریس مدعو
علی کریمیان
کارشناس امور هیئت علمی و کمیته ارتقاء
آدرس: اصفهان، خیابان هزارجریب، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، دانشکده علوم توانبخشی، طبقه اول
تلفن:۰۳۱۳۷۹۲۵۲۲۱
شرح وظایف
فرآیند بررسی پرونده ارتقا اعضاء محترم هیئت علمی
محمد ویسی
سمعی بصری و وسایل کمک آموزشی
آدرس: اصفهان، خیابان هزارجریب، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، دانشکده علوم توانبخشی، طبقه اول
تلفن:۰۳۱۳۷۹۲۵۰۷۱
شرح وظایف
نظارت بر کمیت و کیفیت کلاسی انلاین دانشکده
نظارت و پشتیبانی تجهیزات کلاسهای انلاین دانشکده
پشتیبانی از وبینارها وجلسات دفاع دانشکده
ارائه خدمات به اساتيد و دانشجويان از نظر استفاده از فيلم ها و سي دي هاي آموزشي و همچنين مولاژ و مانكن هاي آموزشي
بررسي دستگاههاي آموزشي از نظر فني بصورت روزانه
رفع عيب دستگاهها در حين كلاس
اعلام وسايل مورد نياز جهت خريد
هماهنگي جهت نصب نرم افزارهاي مورد نياز كامپيوترهاي كلاس ها
آماده سازی و نگهداری از مواد آموزشی سمعی و بصری
نظارت بر تجهیزات کامپیوتری و سمعی و بصری مستقر در کلاس های دانشکده و کنترل و رفع عیوب احتمالی دستگاه ها
آماده سازی و کنترل و نظارت بر تجهیزات (کامپیوتر، ویدئوپروژکتور، ...) مورد نیاز جهت تشکیل کلاس ها و کارگاهها و کنفرانس دانشکده