رفتن به محتوای اصلی
x

تحصیلات تکمیلی

 

*****فرم ها و فرآیندهای مقاطع تحصیلات تکمیلی*****

*****فرم ها و آیین نامه های آموزشی تحصیلات تکمیلی*****

*****برنامه های آموزشی تحصیلات تکمیلی*****

 

دکتر طیبه روغنی

مسئول تحصیلات تکمیلی

عضو هیات علمی گروه فیزیوتراپی

آدرس: اصفهان، خیابان هزارجریب، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، دانشکده علوم توانبخشی، طبقه اول

تلفن:۰۳۱۳۷۹۲۵۰۸۱  

شرح وظایف

  • برنامه ­ریزی برای گسترش دوره­ های تحصیلات تکمیلی در دانشکده
  • اداره کلیه امور آموزشی و پژوهشی دوره­های تحصیلات تکمیلی دانشکده با هماهنگی معاونین آموزشی و پژوهشی
  • نظارت بر اجرای مقررات و آیین نامه­ های آموزشی و پژوهشی دوره­های تحصیلات تکمیلی
  • نظارت بر حسن اجرای برنامه­ ها و فعالیتهای آموزشی و پژوهشی دوره­های تحصیلات تکمیلی و ارزیابی آن و ارائه گزارش به شورای آموزشی و پژوهشی دانشکده
  • تنظیم دستور جلسات شورای تحصیلات تکمیلی دانشکده
  • همکاری با معاونین آموزشی و پژوهشی دانشکده در اجرای دوره­ های کوتاه مدت

  • ارائه گزارش پیشرفت مرحله پژوهشی تحصیلات تکمیلی به شورای تحصیلات تکمیلی

  • تعیین ضوابط اجرایی و سیستم نمره دهی پایا و معتبر در هنگام دفاع از پایان نامه در چارچوب مقررات مصوب

  • تعیین ضوابط پروپوزال و تصویب پایان نامه­ ها در چارچوب ضوابط مصوب

 

زراعت

جعفر زراعت دوست

کارشناس تحصیلات تکمیلی

 

آدرس: اصفهان، خیابان هزارجریب، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، دانشکده علوم توانبخشی، طبقه اول

تلفن:۰۳۱۳۷۹۲۵۰۸۳

شرح وظایف

  • انجام فرآیند برنامه ریزی درسی و درخواست دروس مورد نیاز دانشکده از دانشکده های دیگر
  • انجام فرآیند ارایه و فعال نمودن دروس مورد نیاز گروههای آموزشی دانشکده در یک نیمسال
  • انجام فرآیند آماده سازی و تنظیم برنامه های درسی و انتخاب واحد دانشجویان تحصیلات تکمیلی به تفکیک رشته و مقاطع تحصیلی
  • انجام فرآیند دعوت از اساتید مدعو مورد نیاز گروههای آموزشی در هر نیمسال تحصیلی
  • استعلام اساتید حق التدریس مورد نیاز از گروههای آموزشی دانشکده
  • بررسی ظرفیت جذب دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی
  • بررسی و نظارت بر میزان سقف تعداد پایان نامه اساتید
  • محاسبه تعداد واحد و میزان ساعات تدریس اساتید حق التدریس
  • تنظیم قرارداد حق التدریس اساتید هیئت علمی و مدعو خارج دانشگاه
  • انجام امور مربوط به اعضای هیات علمی
  • تنظیم و برگزاری برنامه امتحانات دانشجویان تحصیلات تکمیلی
  • انجام و نظارت برفرآیند مربوط به برگزاری جلسات دفاع از پایان نامه دانشجویان تحصیلات تکمیلی
  • بررسی وضعیت تحصیلی و اعلام فارغ التحصیلی دانشجویان به معاونت آموزشی دانشگاه
  • ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان جدیدالورود

 فعالیتهای مرتبط با فرآیندهای آموزشی

  • انجام فرآیند پذیرش و ثبت نام پذیرفته شدگان جدید مقاطع تحصیلات تکمیلی شامل تشکیل پرونده و تکمیل اطلاعات دانشجویان، ثبت انتخاب واحد نیمسال اول
  • برگزاری دوره توجیهی برای پذیرفته شدگان جدید مقاطع تحصیلات تکمیلی
  • کنترل ثبت نام ترم به ترم، انتخاب واحد، حذف و اضافه و حذف اضطراری دانشجویان شاغل به تحصیل
  • بایگانی و نگهداری سوابق تحصیلی دانشجویان
  • انجام فرآیند تطبیق واحد، پذیرش و ورود نمرات دانشجویان تغییر رشته، مهمان و انتقالی و ارسال به معاونت تحصیلات تکمیلی دانشگاه
  • بررسی درخواستهای دانشجویان متقاضی مهمان شدن، انتقالی و تغییر رشته و ارسال به معاونت تحصیلات تکمیلی دانشگاه
  • نظارت بر تشکیل کلاسها بر طبق برنامه تنظیم شده و پیگیری تشکیل کلاسهای جبرانی و پبت در فرمهای مربوطه
  • صدور گواهی اشتغال به تحصیل و صدور معرفی نامه ها
  • نظارت بر اجرای آیین نامه ها و دستورالعمل های دوره تحصیلات تکمیلی د ردانشکده
  • مشاوره آموزشی و راهنمایی دانشجویان و مراجعان در جهت آشنایی با سرفصل دروس و آیین نامه ها جهت رفع مشکلات آموزشی
  • ابلاغ اخطارهای آموزشی به دانشجویان به صورت کتبی
  • ابلاغ هشدارهای آموزشی به دانشجویان از طریق پیامک و ایمیل
  • برنامه ریزی و برگزاری زمان بندی امتحانات میان ترم و پایان ترم
  • صدور ابلاغ امتحانات در هر نیمسال تحصیلی جهت اساتید
  • مکاتبات مربوط به ساعات حضور و تعیین پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانشجویانPhD
  • برگزاری و اداره جلسات شورای تحصیلات تکمیلی دانشکده جهت بررسی و تصمیم گیری موارد آموزشی و دانشجویی
  • انجام مکاتبات اداری و پاسخگویی به نامه های اتوماسیون اداری
  • صدور احکام وضعیت تحصیلی دانشجویان شامل:مشروطی، اخراجی، انصرافی، مرخصی تحصیلی، انتقالی، مهمان شدن، اضافه سنوات، محرومیت از تحصیل و یا عدم مراجعهدانشجویان
  • برگزاری آزمونهای دکترای تخصصی و امور مربوطه(مصاحبه ها)

 فعالیتهای مرتبط با پایان نامه تحصیلات تکمیلی

  • بررسی و تصویب عناوین پایان نامه و تعیین استاد راهنما
  • نظارت بر سقف تعداد دانشجویان تحصیلات تکمیلی اساتید دانشکده
  • بررسی و تصویب پروپوزال پایان نامه
  • پیگیری پیشرفت پایان نامه از طریق اخذ گزارشات 3 ماهه با تایید استاد راهنما و مدیر گروه مربوطه
  • بررسی و ارایه درخواستهای فرصت اضافه جهت طرح در شورای تحصیلات تکمیلی
  • بررسی مدارک و صلاحیت انجام دفاع از پایان نامه(بررسی مقاله، قابلیت دفاع بودن، تکمیل بودن واحدهای آموزشی به غیر از پایان نامه
  • مکاتبه و هماهنگی با معاونت پژوهشی دانشکده جهت تایید تعهد چاپ مقاله توسط استاد راهنما جهت برگزاری جلسه دفاع بدون ارایه مقاله
  • هماهنگی با اساتید داور و مدعو و برگزاری جلسه دفاع با حضور نماینده تحصیلات تکمیلی
  • تکمیل و تایید گزارش اصلاحات پایان نامه جهت اعلام نمره پایان نامه
  • اعلام فارغ التحصیلی دانشجو به معاونت تحصیلات تکمیلی دانشگاه
  • صدور برگه تسویه حساب با بخشهای مختلف دانشکده/دانشگاه به هنگام فارغ التحصیلی، اخراج و یا انصراف

 فعالیتهای مرتبط با پایش فرآیندها و اریه گزارش

  • بررسی کیفیت آموزشی و آماده سازی گزارشات آماری مورد نیاز در هر نیمسال تحصیلی
  • کنترل ثبت نمره دانشجویان در زمان مقرر
  • دریافت و کنترل فرمهای فعالیت آموزشی اساتید هیئت علمی در پایان ترم جهت انجام محاسبات حق التدریس طبق آیین نامه مربوطه
  • اخذ مدرک و تکمیل فرمهای مربوطه جهت اساتید حق التدریس مدعو